Představení portálu HelpDesk

Aplikace HelpDesk poskytuje podporu zákazníkům firmy STAPRO s. r. o. při jejich práci s informačními systémy od firmy STAPRO s. r. o. Jedná se o webovou aplikaci, která je zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a uživatel ji spustí na jakémkoli internetovém prohlížeči. Zákazníci mohou prostřednictvím aplikace HelpDesk předávat dodavateli informačního systému své požadavky na úpravu systému, jeho konfiguraci nebo popsat chybné chování. HelpDesk lze také použít, pokud zákazník potřebuje konzultovat konkrétní problém. 

Zákazník vyplní vstupní dotazník a aplikace HelpDesk automaticky přidělí danému zápisu příslušnou závažnost, podle níž se automaticky stanoví termín řešení.

Uživatelské jméno
Heslo

Pro správnou funkčnost aplikace musíte mít ve vašem prohlížeči pro tyto stránky povoleny cookies a pop-up okna. Návod – Než se poprvé přihlásíte


Copyright 2016 STAPRO s. r. o.